juliastefanie.reismee.nl

Aangekomen in Iowa!!

Maandag ben ik dan eindelijk vertrokken naar Amerika. Ik zei mijn familie gedag en daar ging ik, helemaal alleen vliegen naar Des Moines, Iowa. Ondanks wat vertraging ging dit helemaal goed en kwam mijn gastgezin mij ophalen van het vliegveld! De volgende dag zijn we naar Walmart gegaan en wat was alles daar toch groot. Family packs zoals wij die kennen in Nederland, zijn nog kleiner dan de normale verpakkingen hier in Amerika, je hebt er wel meer dan 40 verschillende smaken cereal en het aantal soorten Oreo's die ze er hebben wow dat is ook niet normaal haha. Maar ik vond het wel heel erg leuk om mee te maken! Toen was het alweer woensdag, mijn eerste schooldag. Deze was toch best wel spannend, met de schoolbus opgehaald worden, vakken volgen die wij in Nederland niet hebben, ik had nog geen idee waar ik moest zijn voor welke les of hoe de lunch werkte hier. Maar gelukkig wilde iedereen mij helpen en ging het best wel oké voor een eerste dag op een nieuwe school!

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active