juliastefanie.reismee.nl

Even een update van de afgelopen maand

Hoi hoii,

Het is een hele tijd geleden dat ik jullie iets heb laten zien van mijn leven hier in Amerika. Dit omdat ik de afgelopen maand enorm druk ben geweest. Voornamelijk met leuke dingen, maar helaas ook met wat minder leuke dingen. Ik ben bijna 2 weken geleden namelijk veranderd van gastgezin. Mijn vorige gezin was enorm lief maar het samen leven ging gewoon niet zo goed. Daarom woon ik nu bij een ander gezin en tot nu toe gaat het al veel beter en heb ik het hier heel erg naar mijn zin!

Ik woon nog gewoon in Clarion maar nu middenin het dorp wat alles net wat makkelijker maakt. En mijn gastgezin is echt super lief! Maar ik heb jullie heel veel te vertellen en te laten zien! Ik heb namelijk mijn allereerste (en helaas ook mijn allerlaatste) Homecoming gehad, ik heb paardgereden, ons school Football team heeft de playoffs gehaald waar ik naartoe ben geweest, ik ben naar Haunted Houses geweest, ik ging pompoenen carven, ik heb genoeg ongezond maar lekker eten gegeten en ik heb vooral veel tijd doorgebracht met vrienden! Hier zal ik even een lading foto's van uploaden voor jullie.

Het gaat dus goed met mij hier en ik hoop bij jullie ook in Nederland! Het zal vast warmer zijn daar want hier begint het ineens heel koud te worden en verwachten ze sneeuw. Er zullen dus binnenkort mogelijk foto's komen waar ik met een dikke jas en een witte achtergrond op sta...

Jullie horen snel weer van mij. Groetjess!

Reacties

Reacties

Maud

Jammer dat je moest wisselen van gast gezin … mooi dat het nu beter gaat !

Word hier inmiddels ook koud en elke dag alleen maar regen …. :(

Fijn dat je het daar zo leuk hebt !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active