juliastefanie.reismee.nl

Mijn Amerikaanse leven

Vrolijk Pasen!

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik hier wat heb geschreven. Maar er is genoeg gebeurd sinds toen. In februari was ik nog een Wrestling Cheerleader en had ik elke week wedstrijden. En toen hadden we ook de State finale. Dit waren 4 dagen in een Arena in Des Moines (de hoofdstad van Iowa) waar elke high school die de finale had gehaald, tegen elkaar gingen wrestlen. Wij hadden als school 4 jongens die deze finale hadden gehaald. Het waren 4 lange maar mega leuke dagen! En één van onze jongens is zelfs 8e geworden in zijn gewichtsklasse.

Helaas was het cheerleaden daarna afgelopen... Maar nog geen week later begon de volgende sport alweer voor mij: Track & Field (atletiek). Ik was vanaf toen elke dag na school in de school gym en op het track te vinden. Het was best wel zwaar maar wel heel erg leuk! In de eerste week van Maart had ik mijn aller eerste wedstrijd. Ik moest een 200m rennen waar ik heel veel zin in had! Helaas eindigde dit wat minder leuk, mijn knieblessure die ik afgelopen zomer heb opgelopen, was namelijk nog verre van geheeld waardoor rennen voor mij er voorlopig niet meer in zit... Maar niet getreurd, want ondanks dat zit ik nog wel in het team en moedig ik mijn teamgenoten gewoon vanaf de zijkant aan!

Binnenkort komt Prom eraan dus ik ben ook de afgelopen weken gaan shoppen voor een jurk, schoenen, sieraden etc. Want Prom is echt een heel groot schoolfeest waar iedereen all out gaat en waar geen jurk of tuxedo te gek of over the top is. Dus hier heb ik heel veel zin in!

Thuis is het ook super gezellig! Mijn gastgezin en ik hebben het heel leuk en we doen heel veel dingen samen als gezin. We zijn gisteren bijvoorbeeld wezen karten en daarna hebben we lekker ergens gegeten. Maar we doen ook veel klusjes samen zoals de basement verbouwen en de tuin lente/zomer klaar maken.

Ik heb het echt enorm naar mijn zin hier in Clarion en ik vind het dan ook echt heel jammer dat ik alweer in de laatste maanden zit van mijn exchange year. Maar de komende maanden ga ik nog volop genieten van het Amerikaanse leven!


Groetjess

Julia

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active