juliastefanie.reismee.nl

Welkom op mijn blog!

Hoi hoi!

Super leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog!

Je kunt hier alle verhalen en foto's vinden van mijn jaar in Amerika! Via deze kaart kun je precies zien waar ik dit jaar verblijf! En als je meer wilt weten kun je ook nog een kijkje nemen op mijn profiel.

Als je automatisch een mailtje wilt ontvangen wanneer ik iets nieuws gedeeld heb? Moet je je even aanmelden voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Leuk dat je met mij meereist naar Amerika!!

Liefs,

Julia

Reacties

Reacties

Amy??

Leuk Juul⭐️⭐️

Jelline

Super veel plezier daar lieve Juul, geniet ervan! I am proud of you❤️

Estella?

Aah zo leuk!!! Ben benieuwd naar je verhalen en foto's ? Veel plezier!!

Opa Ben

Heel goede reis.
Ben reuze trots op je.

Theo, Dirkje en Sarah.

Hey Julia,
Super leuk en dapper dat je een jaar naar Amerika gaat, en via deze weg (en via Estella natuurlijk) genieten we een beetje met jou mee. Heel veel succes ? toi toi
Groetjes vanuit Platja ‘D Aro ??

Mama

Heel veel plezier lieverd. Ben ontzettend benieuwd naar alle mooie verhalen en ervaringen. Ik ben trots op jou ❤️?

Esther

Zo super dat we je avontuur mogen volgen. Veel plezier en geniet!???

Maud

Zo leuk Juul ! Ben heel benieuwd naar je avontuur ? trots dat je dit nu echt gaat doen liefs mij

Bianca

Lieve Juul,
Hoop dat je het goed naar je zin hebt in Amerika, maak er een mooi jaar van. Liefs van ons ?

Betty-Harrie

Hey Julia, wat super leuk om je zo te volgen. We lezen je graag en prachtige foto’s heb je gemaakt. Fijn dat je het naar je zin hebt.

Bianca

Hoi Juul,
Hoe is het daar? Nog nieuwe leuke dingen gedaan? Hopen snel weer wat te horen van je.
Veel liefs van ons ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active