juliastefanie.reismee.nl

November tot nu toe

De afgelopen weken zijn echt voorbij gevlogen naar mijn idee. Ik ben veel met mijn gastgezin geweest. We hebben bijvoorbeeld onze tuin/huis winterklaar gemaakt. Want iedereen zegt dat de winter er binnenkort echt aan gaat komen dus ik ben heel benieuwd!

Verder heb ik nu sinds 2 weken cheer training. Ik weet namelijk niet of ik dat al verteld heb, maar... ik ben een cheerleader de komende maanden. Voor het winter seizoen hebben wij op school basketbal en wrestling wat dus ja eigenlijk worstelen is. En voor die sporten hebben ze cheerleaders nodig. Dus ik ben een cheerleader voor het Wrestling team van onze school. En ik vind het echt super cool!! Maar dat betekent wel dat ik elke dag training heb en dus heel erg druk ben daarmee. Maar de meiden waarmee ik in een team zit zijn echt super leuk!

Vorige week was het Veterans Day en daar werd heel veel aandacht aan geschonken op school. Ik zal wel een filmpje uploaden van hoe dat in Amerika gaat als er iets te maken heeft met het leger.

En iets waar ik enorm naar uitkijk is Thanksgiving!! Dat is volgende week donderdag 23 november, de hele familie komt bij ons eten en iedereen maakt wat. En natuurlijk wil ik ook iets 'Nederlands' gaan maken voor mijn familie om te proeven. Stel jullie hebben nog ideeën, ze zijn van harte welkom. Want ik heb wel een idee wat ik wil maken maar ik ben hier nog lang genoeg om nog veel meer Nederlands eten voor ze te maken.

Ik zal nog een paar foto's uploaden nu van de afgelopen weken en dan geef ik jullie over een paar weken weer even een update!

En ik zal na Thanksgiving nog even wat foto's uploaden van hoe dat er nou uitzag en hoe dat ging!

Groetjes vanuit Iowa!

Reacties

Reacties

Martine

Leuk Julia om weer wat van je te horen.
Fijn dat je het nu zo naar je zin hebt. Vooral genieten van alle indrukken die je krijgt!

Ans en Rob

Leuke foto's Julia, zo te zien en horen ben je nu aardig ingeburgerd. Heel fijn dat het goed gaat.

Oma Jo.

Hoi Julia
Het is Oma gelukt om je op de Mail te antwoorden!Vindt het erg leuk dat je het zo naar je zin hebt en dat je oefend om cheerleader te worden .liefs Oma Jo.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active