juliastefanie.reismee.nl

Weekendje Oklahoma!!

Afgelopen weekend ben ik met mijn gastvader Cody en gastbroertje Garrett naar Oklahoma gegaan. Zaterdagochtend vertrokken we en na 10 lange uren in de auto kwamen we aan bij Cody zijn oom in Oklahoma. We hebben spelletjes gedaan, gezwommen en lekker genoten van de 40 graden. Want zo warm is het daar dus gewoon standaard in de zomer? Zondag heeft Cody zijn oom ons meegenomen op tour. We hebben Buffels gezien, heel veel eekhoorns, we zijn we naar een aquarium geweest, hebben een leuk dorpje opgezocht aan een meertje, en we hebben bij een Mexicaans restaurant geluncht, dat vond ik ook zeker niet vervelend! Daarna moest ik de cowboy laarzen aan doen, want we gingen even hun eigen koeien gedag zeggen. En daarna hebben we heeerlijk bbq vlees gegeten!!! ? Het was echt super gezellig dus ik vind het heel erg jammer dat we niet zo lang konden blijven. Maar heel misschien komt er nog wel een tweede bezoekje... Maandag zijn we weer in de auto gestapt om die 10 uur weer terug naar huis te rijden, en ondanks dat wat ik tot nu toe heb gezien van Iowa heel erg leuk was , is Oklahoma toch ook wel echt super cool. Dus hierbij een paar foto's van mijn weekend!!

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active